Sabtu, 02 Juli 2011

I. LOKER DI KAPAL PESIAR COSTA

FINAL INTERVIEW W/ USER FROM COSTA :
20 - 28 JULY, 2011 - PT. MERANTI MAGSAYSAY, BALI

F & B SERVICE ( Salary Start From 554 USD )
  1. Assistant Waiters ( Male, Max 30 yo, D1 Hospitality, English, with shipboard Exp in Restaurant )
  2. Snack Steward / ss ( Male / Female, Max 30 yo,  D1 Hospitality, English, Min Exp 6 mths in Restaurant )
F & B PRODUCT ( Salary Start From 547 USD )
  1. 1st, 2nd, 3rd COOKS Hot/Cold (Male, Max 45 yo, English, Exp in the same field)
  2. Kitchen Stwd / Galley Utility ( Male, Max 30 yo, D1 Hospitality, English )
BAR  ( Salary Start From 554 USD )
  1. Cocktail Waitresses / Bar Waiters ( Male / Female , Max 30 yo, D1 Hospitality, English, Min Exp 6 mths in Bar area )
  2. Bar Boy / Crew ( Male, Max 30 yo, D1 Hospitality, English, Min Exp 6 mths  in Bar Area )
 HOUSE-KEEPING  ( Salary Start From 554 USD )
  1. Cabin Stwd / Room Attd ( Male, Max 30 yo, D1 Hospitality, English, with shipboard Exp as Cabin Stwd )
  2. HK Stwd / ss ( Male / Female, Max 30 yo, D1 Hospitality, English, Min Exp 6 mths in HK area ) 


II. LOKER DI KAPAL PESIAR PRINCESS


F & B SERVICE ( Salary Start From 608 USD )
  1. Buffet Steward ( Male, Max 30 yo, D1 Hospitality, English, with Exp in abroad )
  2. Assistant Buffet Steward / ss ( Male / Female, Max 30 yo,  D1 Hospitality, English, Min Exp 1 years in Restaurant )
  3. Utility Food & Beverages ( Male, Max 30 yo, D1 Hospitality, English, Min Exp 1 years in Bar area )
F & B PRODUCT
  1. 1st, 2nd, 3rd ( Salary start from 794 USD )
    • COOKS (Hot/Cold)
    • PASTRY
    • BAKER
    • BUTCHER
(Male, Max 45 yo, English, Exp in the same field)
  1. Assistant ( Salary start from 688 USD )
    • COOKS (Hot/Cold)
    • PASTRY
    • BAKER
    • BUTCHER
      ( Male, Max 30 yo, English, Min Exp 1 year in the same field )
  1. Assistant  Trainee ( Salary start from 493 USD )
    • COOKS (Hot/Cold)
    • PASTRY
    • BUTCHER
      ( Male, Max 30 yo, English, Min Exp 6 mths in Restaurant )


 HOUSE-KEEPING  ( Salary Start From 608 USD )
  1. Accomodation Attendant ( Male, Max 30 yo, D1 Hospitality, English, with Exp in aboard  )
  2. Utility Cleaner ( Male, Max 30 yo, D1 Hospitality, English, Min Exp 1 year in HK area )
DANCE COUPLES ( Salary 1300 USD per Person )
 ( Male & Female, Max 30 yo, English, Min Expert International Dance, ie : Tango, Salsa, etc )

HOTEL CLERK ( Salary 1150 USD )
( Male, Max 30 yo, Fluent in English, Min Exp 1 year in Front Office and  familiar with Excel, Lotus, Power Points and typing using ten fingers )

PRODUCTION DISC JOCKEY ( Salary 900 USD )
 ( Male, Max 30 yo, English, Min Exp 1 year in the same field )

PRODUCTION ASSISTANT ( Salary 750 USD )
 ( Male, Max 30 yo, English, Exp  about Stage,  Lighting and Sounds )

GENERAL GALLEY CLEANER / DISHWASHER  ( Salary 525 USD )
( Male, Max 38 yo, English, No Need Experience )


III. LOKER DI KAPAL PESIAR AIDA


F & B SERVICE
1.      Restaurant Steward ( Male, Max 35 yo, D1 Hospitality, English, with Exp in abroad or Five Star Hotel )
2.      Restaurant Utility Trainee ( Male, Max 30 yo, D1 Hospitality, with exp 1 year in the same field )

BAR
1.      Bar Waiter / ss ( Male & Female, Max 35 yo, D1 Hospitality, English, with Exp in abroad or Five Star Hotel )
2.      Bar Utility Trainee ( Male, Max 30 yo, D1 Hospitality, English, Min exp 1 year in the same field )

F & B PRODUCT

1.      2nd, 3rd  COOKS – HOT / COLD (Male, Max 45 yo, English, Exp in the same field)

 HOUSE-KEEPING
 
1.      Cabin Steward ( Male, Max 35 yo, D1 Hospitality, English, with Exp in aboard  or Five Star Hotel )
2.      Cleaner Utility Trainee ( Male, Max 30 yo, D1 Hospitality, English, Min Exp 1 year in HK area )
3.      Laundryman ( Male, Max 35 yo, D1 Hospitality, English, Min Exp 1 year in the field )

GALLEY UTILITY TRAINEE
 ( Male, Max 30 yo, English, Min Exp 1 year in F & B Product or as Kitchen Steward )
    Bagi yang berminat, kami persilahkan untuk Walk-In Interview, Mon-Fri, 9am-4pm :

    PT. MERANTI MAGSAYSAY
    JL. Patih Jelantik PM III No.12 A
    Istana Kuta Galeri, Central Parkir - Kuta
    More Info : 08158817763, 081558990195, 0817709304
    Email CV : sinar@merantimagsaysay.co.id  

      Tidak ada komentar:

      Posting Komentar